Nieuws

Koningsdag 27 april gaat een hele mooie dag worden, werken jullie er ook aan mee?

Het bestuur is druk bezig met de voorbereidingen van Koningsdag 2023. Op het voorlopige programma staan: de Breakfast Run, het ontbijt, de aubade, de Oranjebraderie en uiteraard het programma rond De Schoof met country-line dance, de kindervrijmarkt, modelboten, kofferbakverkoop, spijkerbroekhangen, vrachtwagen trekken en een voetbalspel. Daarnaast zijn er de activiteiten op en rond de Sophiapromenade met onder andere de kindervrijmarkt, een springkussen en natuurlijk Orange Garden!

Al deze activiteiten kunnen niet georganiseerd worden zonder sponsoren en de hulp van vrijwilligers.

Het organiseren kost geld en materiaal en daar hebben we sponsoren hard bij nodig. Heb je een onderneming en wil je een activiteit sponsoren of wil je in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen een steentje bijdragen aan Koningsdag 2023. Binnenkort gaan we contact zoeken met ondernemers in Hendrik-Ido-Ambacht. Je mag als ondernemer natuurlijk ook zelf contact met ons opnemen via de website dan maken we graag een afspraak om de mogelijkheden te bespreken.

Ook de voorbereidingen zijn veel werk en dat kunnen we als bestuur niet alleen… Daarom zoeken we enthousiaste vrijwilligers die de diverse festiviteiten samen met ons willen voorbereiden of op Koningsdag een handje willen meehelpen! Afhankelijk van waar je bij helpt, kost het je een halve dag op Koningsdag en eventueel een aantal uren per maand als je ook bij de voorbereidingen betrokken bent.

Nieuwsgierig geworden?

Kijk op de website en meld je aan als vrijwilliger of sponsor bij de Oranjevereniging! Heb je wel interesse, maar twijfel je nog een beetje? Neem dan contact op met het bestuur om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Stuur hiervoor een mailtje via de website.

We kijken uit naar je aanmelding!