Fotoverslag algemene ledenvergadering 2023

Op 16 november 2023 heeft de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van de Oranjevereniging Wilhelmina-Juliana plaatsgevonden, waar we samen met onze leden terugblikten op een jaar vol met diverse hoogtepunten.

Algemene ledenvergadering 2023

Ben je lid van de Oranjevereniging “Wilhelmina-Juliana”? Dan ben je van harte uitgenodigd voor de algemene ledenvergadering

Koningsdag in Hendrik-Ido-Ambacht!

De weersvoorspelling spande erom in de week voorafgaand aan 27 april, maar uiteindelijk werd het een heerlijke Koningsdag zonder een druppel regen en met veel zon!

Maak van onze Koningsdag kleurplaat een echt kunstwerk!

Je kunt je kleurplaat op Koningsdag inleveren bij de spelletjeskraam bij winkelcentrum HoogAmbacht of bij de Oranjekraam op de Graaf Willemlaan.

Oranjevereniging Wilhelmina-Juliana ondersteunt Koningsspelen.

De Koningsspelen zijn een sportief Oranjefeest waar bijna 1,3 miljoen kinderen afkomstig van 6.000 scholen in het primaire onderwijs in Nederland, het Caribisch deel van het Koninkrijk en Nederlandse scholen in het buitenland aan meedoen. De Koningsspelen vinden traditiegetrouw plaats op de laatste vrijdag voor Koningsdag.