Vrijwilligers gezocht!

Werk jij als vrijwilliger mee aan een grandioze Koningsdag?

Al heel lang organiseert Oranjevereniging Wilhelmina Juliana de Koningsdag in Hendrik-Ido-Ambacht. De geweldige braderie, de Breakfast Run, de kindervrijmarkt en natuurlijk de activiteiten achter de Schoof en op de Sophiapromenade. Al deze activiteiten kunnen niet georganiseerd worden zonder de hulp van vrijwilligers. Mensen die in hun vrije tijd een stapje extra zetten en zich daarmee inzetten voor de inwoners van Hendrik-Ido-Ambacht.

Voor de komende Koningsdag is Oranjevereniging Wilhelmina Juliana met spoed op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die de diverse festiviteiten samen met ons tot een succes willen maken!

Wat krijg je ervoor terug? En een vergoeding die kan oplopen tot € 5,- per uur, Een hoop gezelligheid, een groter netwerk in Hendrik-Ido-Ambacht en de voldoening dat je hebt meegewerkt aan mooie evenementen in het dorp.

Nieuwsgierig geworden?

Kijk op onze website www.oranjevereniging-hiambacht.nl wat er allemaal georganiseerd wordt en meld je aan als vrijwilliger bij de Oranjevereniging!

We kijken uit naar je deelname!